Com fer la renovació? En els pròxims dies iniciem el procés de renovació dels cursos d'activitat aquàtica i física als poliesportius municipals, per a la reserva de plaça per a la propera temporada 2026-2027.
Dates de renovació dels/de les usuaris/es de la temporada actual:
Del 26 de maig a les 9.30 hores, i fins al 7 de juny (els cursos s'ompliran per ordre d'arribada, garatim la plaça però no el dia i l'horari del curs actual).
Com fer la renovació?
De marea ONLINE en la web: despíesport/renovacionscursos (activa a partir del 26 de maig a les 9.30 hores)
Dates de canvis/baixes per a els/les usuaris/es amb cursos renovats:
Del 10 al 12 de juny
Com fer la renovació?
De manera PRESENCIAL en les recepcions del poliesportius Francesc Calvet i Salvador Gimeno.
Dates noves inscripcions:
A partir del 15 de juny, a les 9.30 h, de manera PRESENCIAL en la recepció dels poliesportius.
Com s'efectua el pagament?
El pagament del curs es farà en tres terminis:
- Primer pagament: setembre, mitjançant domiciliació bancària.
- Segon pagament: desembre, mitjançant domiciliació bancària.
- Tercer pagament: març, mitjançant domiciliació bancària.
* Els preus dels serveis esportius poden variar a partir de l’aprovació de la seva modificació segons l’Ordenança fiscal reguladora de Preus Públics.
* Els preus dels serveis esportius poden variar a partir de l’aprovació de la seva modificació segons l’Ordenança fiscal reguladora de Preus Públics.
* Els cursos d'embarassades i de Modern dance amb el suport de @dibacat (Esports de la Diputació de Barcelona)
En uns dies us adjuntarem els objectius de cada curs.
Més informació en la recepció dels poliesportius.






