El nostre veí Àlex Tomé, es troba amb la selecció Catalana a la sénior league world séries que se celebra a Bangor (USA), on hi han guanyat 3-2 a la southwest texas USA.
El bon joc comú del bloc, ha permès que Catalunya fos el representant del representant europeu-africà en imposar-se a seleccions com l'Espanyola o l'Austríaca.
L'Àlex Tomé ha sigut un jugador clau i destacat en totes aquestes fases i volem felicitar-li per tot l'esforç mostrat i per portar el nom de Sant Joan Despí arreu del món i a la selecció pels èxits assolits.
Felicitats campions!








