Comença a rodar la pilota als camps municipals de Sant Joan Despí i això implica l'inici d'una apassionant nova temporada de futbol que ha donat el seu tret de sortida amb els primers partits de lliga dels equips del F.C. Levante Las Planas i el U.E. Sant Joan Despí.
Dissabte l'amateur masculí del Levante va jugar al seu camp contra el C.P. Sarrià B, amb una contundent victòria de 2 a 0. D'altra banda, el femení A del Levante va jugar com a visitant contra el Sabadell F.C., on van guanyar 2 a 4.
La U.E. Sant Joan Despí també va disputar dissabte el seu partit de lliga, visitant el camp del Junior C.F. on va guanyar 1 a 3.
Tres partits amb victòries per als equips de Sant Joan Despí, que fan d'aquests la millor benvinguda possible.
Aquest pròxim cap de setmana, continuarem gaudint del futbol amb partits amistosos, de lliga nacional i lliga catalana.








